sâmbătă, 17 noiembrie 2007


  • Un segment dintr-un interviu a lui Cristi Minculescu (IRIS), cu referire la curajul meu de a baga IRIS in emisiunea mea, chiar daca securitatea nu-i vroia!!!
"Încet dar sigur, trupa începe să devină cunoscută datorită participării băieţilor la zeci de concerte de club organizate săptămânal. Astfel, în scurt timp, ajung şi la radio unde sunt înregistrate şi încep să iasă în eter primele piese: "Lumina", "Ţara adevărului" şi "Ape curgătoare". Deşi reprezentanţii securităţii de atunci au găsit muzica formaţiei ca fiind periculoasă pentru educaţia tinerilor, Petre Magdin - cel mai bun realizator de emisiuni rock al televiziunii publice -, a avut curajul să invite trupa în emisiunile lui.
Reporter: Petre Magdin, nu a păţit nimic pentru că a înfruntat securitatea? Nu a fost ameninţat?
C.M.: Din câte ştiu eu, era sa-si piarda painea. Probabil că o fi primit si avertismente, deoarece, trupa Iris era hăituită intens pe atunci de către regimul comunist.

Un comentariu:

trubadur spunea...

Te salut cu respect Petrica. Nu stiu daca ma mai tii minte, am avut o trupa de rock, DINAMIT, am fost la tine in emisiune, Intalnirea de la miezul noptii. Nu se mai naste frate alt Magdin, cred ca nimeni nu se zbate atata la o filmare ca sa iasa bine si tot tu ne faceai cinste cu o bere-doua, la sfarsitul filmarilor, dupa ce scoteai untul din noi si erai multumit ca a iesit bine. Toata stima pt tot ce ai facut in viata ta, mai ales in TVR si cat te-ai riscat tu pentru trupele de rock! Te salut si mi-e dor de-o bere la TVR.