sâmbătă, 17 noiembrie 2007

Nelu Stefan, seful formatiei de muzicute "Ritmic" de pe langa Casa de Cultura din Breaza, declara urmatoarele, intr-un interviu:

- Odata, avandu-l regizor pe Titi Acs, eram intr-o emisiune cu Mircea Crisan, Horia Caciulescu si alti barosani ai comediei, cand, noua, la cei 18-22 de ani pe care-i aveam, ne tremurau picioarele de emotii, asteptand sa ne vina randul. Si-atunci a venit la mine Titi Acs si m-a intrebat daca stim ceva cu muzicutele despre par-tid!?! I-am spus cam ce cantam noi si-atunci, enervat, ne-a amanat intra-rea in program. Si-abia la sfarsit, ne-a spus ca putem canta doar cinci minute, iar noi am luat-o atunci cu "Hora stacato" - a lui Grigoras Dinicu, si cu "Dansul taranesc" - al lui Ion Dumitrescu. Alta data, am fost urcati in copacii din Parcul Tineretului ca sa cantam.
Era Intalnirea de la Miezul Noptii, o emisiune a lui Petre Magdin care, desi aveam un picior fracturat si in ghips, mi-a dat ghipsul jos si m-a cocotat pe-o creanga, ca sa dau bine la imagine! Amintiri, de neuitat...

3 comentarii:

Unknown spunea...

Hey, Petre!

Ne reintalnim dupa aproape 20 de ani pe calea bit-ilor, nu pe calea undelor TV, din pacate, citesc acest blog si nu cred ca nu a postat nimeni nici un raspuns inca. Oricum, imi aduc aminte de scrisoarea trimisa pentru topul IMN, cu Maiden pe primul loc :) Anul asta ii voi vedea cu Dickinson, pentru ca mi-am luat deja bilet la gazonul A :D Iti doresc toate cele bune pentru tot ce ai facut pentru NOI!!!! now playing Queensryche :P

Petre Magdin spunea...

te salut Cristian! m-as bucura sa va spuneti si voi numele complete, ca sa stiu cine sunteti, cu cine vorbesc, pentru ca nici eu nu mai tin minte atata lume, dar pe cei cu care am colaborat ii tin minte, numai sa-mi spuneti exact cum va numiti:)
ma bucur pentru fiecare mesaj de la voi, fie si asa semnat numai cu prenumele, ma bucur ca inca va ganditi la mine. asa cum am mai spus, sper sa revin din toamna cu un format bun de emisiune, la o alta televiziune, nu la TVR.

te salut si numai bine Cristian:)

Nelu Stefan spunea...

salut domnule petre magdin,eu sunt domnul artist (nelu stefan cu muzicutele lui) mi-ar face multe placere daca as avea adreasa de mail sa putem dialoga,in masura in care acest lucru e posibil.inca mai cant!
mail:nelustefantotalharmonica@yahoo.com
tel:0726598106