sâmbătă, 17 noiembrie 2007

Eu cu Ana, iubita mea sotie!

3 comentarii:

Unknown spunea...

frumosi mai sunteti rockeri absoluti. te-am mai vazut undeva cu sotia ta Ana, la un concert. tare bine va mai sta laolalta. vrem rock la greu, sa bem bere in maieu, vara in tabere, sa cante chitarele!

Satutari la greu si sarutmana, zana buna

trubadur spunea...

salut Petrica. eu sunt sotia lui Nelu de la Baia Mare, a fost la tine in emisiune si am venit si eu cu el. am fost toti la tine acasa, dupa filmari, ne-ai invitat sa mancam si sa bem. ce om esti! vad poza cu sotia ta, este foarte frumoasa, seamana cu o actrita, care a luat premiu pentru cea mai frumoasa figura feminina, am vazut la MTV. E frumoasa foc. Se vede ca e cu mult mai mica decat tine, dar va potriviti. Doi frumosi, ce sa mai zic. Multa sanatate si mult noroc in tot ceea ce faci. Lidia si Nelu

karoly spunea...

Petre, te salut mai omule! Nu pot sa cred ca te vad si ca ai blog. Eu sunt seful de la trupa AKADEMIKA, Karoly. Nevasta-mea Lydia le are cu netu si mi-o aratat ma, nu-mi vine sa cred. Petrica, sa nu te superi, da ai o bucata de femeie. Sa vede ca e tare tinara, da Petrica zi-mi ma mie la ureche, mai poti, mai poti???::))) Ha ha ha. Nu te supara ma ca-ti zac cu drag. Faina fata. Te-am vazut la Timisoara cand te-or strigat la premiul ala de toata activitatea ta foarte faina. Pe sotia ta am salutat-o ca era la VIPuri langa scena, avea ma ochii in lacrimi de emotii pantri tine da so uitat lung ma frumusetea ta, cu niste ochi mari negri de mi s-o zbarlit pelea pa mine. N-am putut intra sa te mai salut ca ti-ai luat printesa Ana la pupat erai fericit si vo luat o masina. Ha ha, vezi ca stiu tot. Te salut Petrica. Sa fii ma fericit ca io nu-s ma ca sunt tot cu baba mea de nevasta cu care stii ca nu ma inteleg da io nu-s fain si vedeta ca tine sa-mi gasasc macar pa jumatate asa o fata faina. Te imbratisez si haideti la noi la Blaj ca stii ca io-s din Blaj si nevastamea din TM. Te salut. SE vede Petrica ce injectie primesti ca esti mai fain ma ca niciodata ai ochii si fata mai intinsa si mai limpezi.esti fericit te-am vazut la TM fain pantru amandoi. sanatate si noroc mult ma Petrica. Tare ne lipseste la toti emisiunea ta. Ardeiar focu paia care ti-or inchis emisiunea. Nu-mi lua gramatica in sama ca io cant fain:))