sâmbătă, 17 noiembrie 2007


Intr-un studio al TVR.

6 comentarii:

trubadur spunea...

mai "shibidap", esti tare complexat, pt ca nu-ti dai numele real, atunci cand comentezi negativ, oricum stiu cine esti, pt ca eu ti-am zis de blogul lui Magdin. mai da jos din bolovanii de pe inima, ca de-aia-ti merge rau, animaleishen!!:))

SHIBIDAP spunea...

daaa, sigur, si tu esti un trubadur pe aceeasi treapta cu alain delon, de'aia nu-ti trebuie decat "trubadur" in loc de nume :)

Eu nu stiu who the fuck you are and I don't give a flying fuck, either, dar daca tu stii, f bine, te rog, te invit !

trubadur spunea...

pai asa ma cheama mai certaretule! numele meu este Remus Trubadur, ma gasesti si in cartea de telefoane. am si fabrica de caciuli "trubadur", pentru export, ce-i drept, dar se mai gasesc si in zonele montane. nu ma mai cert cu tine, dar... mai putin "fuck" verbal si mai mult unde ai nevoie:))

Petre Magdin spunea...

mai shibidap..., stiu ca esti M, ca doar de la mine ai aflat ca am blog! ce sa facem, "prietenii adevarati", lovesc pe la spate, nu?

Unknown spunea...

ESTI UN NENOROCIT CORUPT!
CHIAR MA GANDEAM CA TE-AU DAT DRACU AFARA AIA DE LA TVR!
PRIN 94 CANTAM INTR-O TRUPA DE ROCK SI TI-AM ADUS UN DEMO SA NE BAGI LA INTALNIREA DE LA MIEZU MORTII.AI FOST ATAT DE MARLAN INCAT SA NE CERI SPAGA CA SA NE BAGI.AI VRUT SA ITI ADUCEM NU STIU CE PESTE URIAS SI CATE KG DE ICRE, CAND AI VZ CA SUNTEM DINTR-UN ORAS DE LA DUNARE.IN MOMENTUL CAND AM VENIT IAR LA BUCURESTI, CU PESTELE, AI ZIS, "DA BAIETI, DA' NU FACETI SI VOI CHETA, ASA, CA DOAR VA FAC VEDETE". VEDETA E MATA, FRATE, CA NOI AM AJUNS DEPARTE SI FARA EMISIUNEA TA. AM CASTIGAT CATEVA PREMII LA FESTIVALELE DE LA CRAIOVA, RAMNICU VALCEA, BRASOV ETC.
ACUM, O FACI PE MARELE ROCKER.
DA-TE-N CACAT, FRAIERE, IN LOC SA AJUTI ROCKUL LA VREMEA CAND SAREAU TIGANII PE NOI SA NE TUNDEM, TU VREAI SA FACI PULA MARE DE PE SPINAREA UNOR AMARATI. SA FII DE BAFTA SI SA ITI MEARGA DUPA SUFLET, CACATULE!

Unknown spunea...

In cautarea unor “vremuri frumoase” am dat peste acest blog. … am inceput sa il “rasfoiesc “ si sa aflu multe alte informatii pe care nu le stiam despre Petre Magdin. Neplacerea a fost produsa de momentul in care am inceput sa citesc si sa imi dau seama ca dupa atata amar de ani nu am invatat sa ne respectam valorile. Fie ca ne place sau nu sa recunoastem ,Petre Magdin a fost si este o valoare care a reprezentat si reprezinta , in ultima perioada mai putin ,( toti ajungem la o varsta cand vrem sa ne traim batranetea in liniste ) Rockul In Romania. Dl. Muie educatia nu este pentru toata lumea . Probabil v-a lipsit acolo in satul de langa Dunare de unde ati produs spaga pentru Magdin . UN PESTE…. ( asta a fost tare) . Domnule Magdin la cate sute de trupe ati lansat … ar fi trebuit sa aveti deja o crescatorie. Felicitari dle Muie pentru libajul pe care mandru ni l-ati etalat. Nu oricine poate sa puna intr-o fraza atatea “minunatii”. De aceea oameni ca Petre Magdin ajung in dictionar si oameni ca dvs… sa faca ceea ce numele va reprezinta ( singur vi l-ati ales).
D-le Magdin in concluzie ,ptr ca deja am acordat prea mult timp d-lui Muie , eu va felicit pentru intreaga activitate si va multumesc pentru serile “mai diferite” cu care am crescut.
Din pacate statutul de persoana publica are si parti negative…si parte de indivizi care habar nu au de bun simt si cultura!!!